En ole pitkään aikaan kerennyt käydä päivittämässä Caran kuulumisia. Kevät on hurahtanut vauhdilla eikä meille ole tapahtunut mitään jännittävää. Mun osalta kevät on menny sairastellessa ja reissatessa. Oon tehny Leville työkeikkaa vähän väliä ja kerkesinpä käydä viikon reissussa Venäjälläkin! Tuona aikana Caraa hoiti kolme unkarilaista, jotka kovasti kutsuivat meidät molemmat luokseen. Täytyy varmaan jossain vaiheessa ottaa kutsu vastaan, ja yhdistää vaikka näyttelyt samaan syssyyn.

 

Huhtikuun alussa sairastuin taas ja tällä kertaa myös Cara tuli kipeäksi. Rovaniemen alueella on riehunut kennelyskää ja tietenkin Carakin sai tartunnan. Lepäilimme sitten molemmat neljän seienän sisällä, ja viikon jälkeen aika alkoi tuntua todella pitkältä. Cara sai levätä myös kunnolla ja viime sunnuntaina kävimme ottamassa ensimmäiset treenit Tassuvaarassa. Caa toimi todella hyvin! Otin pk tottista ja hyvä mieli jäi. Voittajaluokkaa ajatelleen hiomista tietenkin on, mutta kaikki liikkeet on hallussa. Päivitin tuonne sivulle Caran leiri/koe/näyttely -juttuja. Muutamat näyttelyt on tulossa (Pietarin 2xKV, Roi KV ja Jällivaara KV) ja sitten hakukokeita. Mulla on toukokuussa koetoimitsijakurssi 2 pk:hon ja tokoon Cool ja tietenkin meillä on muutamat leirit. Toivottavasti nyt pysytään molemmat terveinä ja voidaan aloittaa treenaaminen kesän koitoksiin.

 

Caralle tulee vapuksi hoitaja, sillä oon lähdössä Helsinkiin. Emilia tulee norjanharmaan Roopen kanssa pitämään taloa pystyssä. Tämä kombinaatio on jo tuttu, sillä mun työkeikkojen ajan Emilia hoiti myös Caraa. Toivottavasti Emilialla olis aikaa treenata myös Caran kanssa.. Kieli ulkona