Non niin! Caralle vahvistuivat A:n lonkat ja 0/0 kyynärät. Olin kyllä todella iloinen, kun Mari-kasvattaja oli soittanut kennelliittoon ja lähetti mulle tuloksista tekstiviestin! Nyt kelpaa suunnitela kesän kisoja ja näyttelyitä..

Minut valittiin Rovaniemen palveluskoirakerhon (www.rpkk.com) hallituksen jäseneksi. Suomeen palaamisen jälkeen puuhasteluja siis riittää ja on mukavaa, kun aktiivisuuteni on myös huomattu. Caran kanssa on ollut todella mukava treenailla kerhon yhteistreeneissä jne. Olen jo hieman tehnyt alustavaa kalenteria tulevan kevään, kesän ja syksyn kokeista ja näyttelyistä. BH-koe olisi tarkoitus suorittaa heti toukokuun alkupuolella. Mutta nyt melko pian Caralla alkaa pakollinen joulutauko (lunta ja pakkasta enemmän kuin laki sallii) reenailujen suhteen ja jahka itse pääsen kotia niin kyllä Cara on vain ja ainoastaan mun sylivauva! Niin ikävä pikku tyttöä on :)

Caran Peppi-emo (Mustantuiskun Ziviivi) kävi 15.11.08 MH-testissä, joka meni tosi hyvin! Pepin omilta sivuilta voi käydä katsomassa testin videot www.saunalahti.fi/maklem.

Eilen Cara on rosvonnut meillä kotona kahteen otteeseen. Ensimmäiseksi se söi hapankorppupakkauksen ja myöhemmin leipäpussin.. Onkohan sillä nälkä vai..? Kaiken huippu on, että toisella kerralla Hanna oli ollut kotona (nukkumassa)... Mahoton meininki. Kuitenkaan masu ei mennyt sekaisin ja yö meni rauhallisesti nukkuen (aikaisemminhan Caralla meni maha kuralle ihan pikku jutuistakin).

Hyvää joulun odotusta kaikille! Mulla lähti nyt 3 viimeinen vko käyntiin. Noin 2½ vkoa vaihtoaikaa siis jäljellä :) Bisous!